Visie
6 punten voor groei, structuur en organisatie.
-
Respect hebben voor de structuur van de organisatie
-
Respect hebben voor medewerkers
-
Inzet en empathie tonen op de dagelijkse werkzaamheden
-
Vriendelijkheid behouden met interne of externe medewerkers en optimistisch reageren
-
Flexibel zijn bij nieuwe uitdaging en nieuwe werkmethodes
-
Bereid om bijkomende instructies te volgen teneinde een goed eindresultaat te behalen
In mijn communicatie met klanten hecht ik veel belang aan communicatie tijdens onze samenwerking waarbij ik de nadruk leg op op kwantiteit, kwaliteit aan de beste marktprijs !
Met kwantiteit verwijs ik naar het gevarieerd dienstenaanbod zoals dagelijkse kantooradministratie, administratie betreffende HRM (rekrutering, controleprestatie/afwezigheid, aanpassen van contracten, on- boarding (Dimona, Limosa, Checkinatwork), ontslag, tevredenheidenquĂȘtes, de toekomstige strategie van HR), het projectbeheer betreft tijdelijke/permanente opdrachten binnen jouw bedrijf zoals facturatiebeheer, debiteurenbeheer enz.
Kwaliteit : we delen onze up to date professionele kennis binnen specifieke domeinen zoals sociale wet- en regelgeving, procedures betreft facturen en invordering ervan. Ik school mij constant bij via het deelname aan congressen, VOKA-bijeenkomsten, freelancers Benelux en een groot aantal Webinars.
Marktconforme prijs: ik breng een matrix van een aantal elementen in kaart zoals de inhoud van opdracht of toegewezen taken, de duur van de opdracht en het budget van de klant en tenslotte mijn prijs die op basis van kennis en ervaring gebaseerd is. Zodoende ontstaat voor elke partij een win-win situatie.